FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jakich kosztów dostawy należy się spodziewać?
Realizowane przez nas zamówienia wysyłamy firmą kurierską DPD, a także do Paczkomatów firmy InPost.
- paczkomaty InPost (przedpłata) - 11,50 zł
- paczkomaty InPost (pobranie) - 14 zł
- przesyłka kurierska (przedpłata) - 12 zł
- przesyłka kurierska (pobranie) - 17 zł
- darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 199 złotych z wyłączeniem przesyłek pobraniowych.
W sprawie przesyłek międzynarodowych prosimy o kontakt i zapoznanie się z cennikiem DPD. Po weryfikacji adresu i kosztów dostawy wyślemy prośbę o wpłatę.
Składam zamówienie, jakie są dostępne formy płatności?
W sklepie vitasport.pl dostępne są trzy metody płatności:
- Płatności elektroniczne Przelewy24 (w tym BLIK, karta kredytowa),
- Przelew tradycyjny,
- Gotówka przy odbiorze.
Formę płatności wybieramy w drugim kroku składania zamówienia „DOSTAWA I PŁATNOŚCI”.
Kiedy otrzymam zamówiony produkt?
Orientacyjna informacja z czasem realizacji jest podana przy składaniu zamówienia. Operatorem dostaw jest firma DPD lub InPost (Paczkomaty). W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Przebieg dostawy można monitorować na stronie wybranego operatora.
WAŻNE! Jeśli Twoje zamówienie obejmuje kilka par butów, możliwe, że otrzymasz je w oddzielnych paczkach. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych opłat.
Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?
Tak, można odebrać zamówienie w punkcie odbioru na ul. Włókienniczej 90b w Warszawie lub w jednym z naszych sklepów: Bielsko-Biała, Gdynia, Radom, Tarnów, Wrocław.
Czy jest możliwość dokonania zakupu w punkcie odbioru na ul. Włókienniczej 90b?
Punkt odbioru przesyłek jest miejscem służącym do wydawania zamówień. Oczywiście możliwa jest korekta zamówienia na miejscu, ale nie gwarantujemy obsługi takiej, jak choćby w sklepie stacjonarnym.
Nie mogę określić czasu, kiedy na pewno będę dostępny w domu. Co mam zrobić?
Najlepiej wybrać odbiór w Paczkomacie firmy InPost. Jeżeli nie ma takiej możliwości (brak paczkomatu w okolicy), przesyłka kurierska jest jedyną opcją. Po otrzymaniu listu przewozowego prosimy o kontakt z firmą DPD.
Czy mogę dokonać wymiany niewłaściwie zamówionego rozmiaru?
Oczywiście, u nas masz 30 dni na wymianę lub zwrot. W tym celu należy odesłać lub osobiście dostarczyć towar do punktu odbioru. Prosimy o wypełnienie formularza „Odstąpienie od umowy/wymiana”. Druk został dołączony do dowodu zakupu i wysłany wraz z zamówieniem. Jest również do pobrania poniżej:
Prosimy o odesłanie towaru do sklepu, który realizował wysyłkę lub do centrali na poniższy adres:
Vita-Sport
ul. Włókiennicza 90B
04-964 Warszawa
Innym wyjściem jest złożenie nowego zamówienia, opłacenie go i odesłanie niepasującego jako zwrot. Proszę pamiętać, że wymianie i zwrotowi podlegają tylko rzeczy nieużywane, poza oczywiście dokonaniem przymiarki. Towar musi nadawać się do dalszej odsprzedaży.
Jak mogę złożyć reklamację?
Towar zakupiony w sklepie internetowym należy odesłać na adres:
Vita-Sport
ul. Włókiennicza 90B
04-964 Warszawa
wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu. W przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub brudny prosimy o kontakt. Procedurę reklamacyjną ustalimy indywidualnie.
Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?
Zapraszamy do zadawania pytań poprzez formularz kontaktowy: Napisz do nas, telefonicznie pod numerem: 537 778 808 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 bądź mailowo: sklep@vitasport.pl