FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jakich kosztów dostawy należy się spodziewać?

Realizowane przez nas zamówienia wysyłamy firmą kurierską DPD, a także do Paczkomatów firmy InPost.

  • paczkomaty InPost (przedpłata) - 11,50 zł
  • paczkomaty InPost (pobranie) - 14 zł
  • przesyłka kurierska (przedpłata) - 12 zł
  • przesyłka kurierska (pobranie) - 17 zł

W sprawie przesyłek międzynarodowych prosimy o kontakt i zapoznanie się z cennikiem DPD. Po weryfikacji adresu i kosztów dostawy wyślemy prośbę o wpłatę.

 

Składam zamówienie, jakie są dostępne formy płatności?

W sklepie vitasport.pl dostępne są trzy metody płatności:

  • Płatności elektroniczne  Przelewy24 (w tym BLIK, karta kredytowa),
  • Przelew tradycyjny,
  • Gotówka przy odbiorze.

Formę płatności wybieramy w drugim kroku składania zamówienia „DOSTAWA I PŁATNOŚCI”.

 

Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

Orientacyjna informacja z czasem realizacji jest podana przy składaniu zamówienia. Operatorem dostaw jest firma DPD lub InPost (Paczkomaty). W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Przebieg dostawy można monitorować  na stronie wybranego operatora.

WAŻNE! Jeśli Twoje zamówienie obejmuje kilka par butów, możliwe, że otrzymasz je w oddzielnych paczkach. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych opłat.

 

Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?

Tak, można odebrać zamówienie w punkcie odbioru na ul. Włókienniczej 90b w Warszawie lub w jednym z naszych sklepów: Bielsko-Biała, Gdynia, Radom, Tarnów, Wrocław.

 

Czy jest możliwość dokonania zakupu w punkcie odbioru na ul. Włókienniczej 90b?

Punkt odbioru przesyłek jest miejscem służącym do wydawania zamówień. Oczywiście możliwa jest korekta zamówienia na miejscu, ale nie gwarantujemy obsługi takiej, jak choćby w sklepie stacjonarnym.

 

Nie mogę określić czasu, kiedy na pewno będę dostępny w domu. Co mam zrobić?

Najlepiej wybrać odbiór w Paczkomacie firmy InPost. Jeżeli nie ma takiej możliwości (brak paczkomatu w okolicy), przesyłka kurierska jest jedyną opcją. Po otrzymaniu listu przewozowego prosimy o kontakt z firmą DPD.

 

Czy mogę dokonać wymiany niewłaściwie zamówionego rozmiaru?

Oczywiście, u nas masz 30 dni na wymianę lub zwrot. W tym celu należy odesłać lub osobiście dostarczyć towar do punktu odbioru. Prosimy o wypełnienie formularza „Odstąpienie od umowy/wymiana”. Druk został dołączony do dowodu zakupu i wysłany wraz z zamówieniem. Jest również do pobrania poniżej:

Odstąpienie od umowy

Prosimy o odesłanie towaru do sklepu, który realizował wysyłkę lub do centrali na poniższy adres:

Vita-Sport

ul. Włókiennicza 90B

04-964 Warszawa

Innym wyjściem jest złożenie nowego zamówienia, opłacenie go i odesłanie niepasującego jako zwrot. Proszę pamiętać, że wymianie i zwrotowi podlegają tylko rzeczy nieużywane, poza oczywiście dokonaniem przymiarki. Towar musi nadawać się do dalszej odsprzedaży.

 

Jak mogę złożyć reklamację?

Towar zakupiony w sklepie internetowym należy odesłać na adres:

Vita-Sport

ul. Włókiennicza 90B

04-964 Warszawa

wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu. W przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub brudny prosimy o kontakt. Procedurę reklamacyjną ustalimy indywidualnie.

 

Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?

Zapraszamy do zadawania pytań poprzez formularz kontaktowy: Napisz do nas, telefonicznie pod numerem: 537 778 808 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 bądź mailowo: sklep@vitasport.pl 

Document
IdoSell Shop - Prawdziwe Opinie Klientów
4,5 / 5,00 (2 opinie)
pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij