Najczęściej zadawane pytania
Jakich kosztów dostawy należy się spodziewać?
Realizowane przez nas zamówienia wysyłamy firmą kurierską DPD, a także do Paczkomatów firmy InPost.
DARMOWA DOSTAWA!
Na terenie Polski dla zamówień od 499 złotych z wyłączeniem przesyłek pobraniowych.
Cennik przesyłek:
- paczkomaty InPost (przedpłata) - 14 PLN
- paczkomaty InPost (pobranie) - 17 PLN
- przesyłka kurierska InPost (przedpłata) - 15 PLN
- przesyłka kurierska InPost (pobranie) - 17 PLN
- przesyłka kurierska DPD (przedpłata) - 15 PLN
- przesyłka kurierska DPD (pobranie) - 18 PLN
- DPD International UE Region from - 60 PLN / ~13 EUR
Składam zamówienie, jakie są dostępne formy płatności?
Chcąc sprostać wysokim wymaganiom naszych klientów, w sklepie Vitasport.pl uruchomiliśmy szereg bezpiecznych i szybkich płatności, realizowanych przez serwis płatności - Przelewy24
- Zapłać szybko z Blik - realizacja płatności przez serwis Przelewy24
- Zapłać kartą online - realizacja płatności przez serwis Przelewy24
- Płatność online z Przelewy24 - główna bramka płatności z możliwością wyboru banku, z którego realizowana będzie płatność.
W opcji tej, możliwe jest dokonanie zakupu z odroczoną płatnością, zakup ratalny jak i przelew standardowy - Pobranie, czyli płatność przy odbiorze - płatność kartą w paczkomacie InPost, lub kurierowi przy odbiorze paczki.
- Apple Pay - płatność portfelem Apple - realizacja płatności przez serwis Przelewy24
- Google Pay - płatność portfelem Google - realizacja płatności przez serwis Przelewy24
a tak to wygląda na stronie płatności ...
Kiedy otrzymam zamówiony produkt?
Orientacyjna informacja z czasem realizacji jest podana przy składaniu zamówienia. Operatorem dostaw jest firma DPD lub InPost.
W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Przebieg dostawy można monitorować na stronie wybranego operatora.
WAŻNE! Jeśli Twoje zamówienie obejmuje większą ilość produktów możliwe, że otrzymasz je w oddzielnych paczkach. O tym fakcie informujemy na etapie składania zamówienia.
Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych opłat.
Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?
Tak, można odebrać zamówienie w jednym z naszych sklepów: Bielsko-Biała, Wrocław i Warszawa.
W tym celu należy złożyć zamówienie przez sklep internetowy Vitasport.pl, wybrać punkt odbioru i opłacić zamówienie.
Nie ma możliwości odbioru produktów bez opłacenia zamówienia.
Nie mogę określić czasu, kiedy na pewno będę dostępny w domu. Co mam zrobić?
Najlepiej wybrać odbiór w Paczkomacie firmy InPost. Jeżeli nie ma takiej możliwości (brak paczkomatu w okolicy), przesyłka kurierska jest jedyną opcją. Po otrzymaniu numeru listu przewozowego można sprawdzić jego status na poniższych stronach:
Przesyłka DPD - https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/
Przesyłka InPost - https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Czy mogę dokonać wymiany niewłaściwie zamówionego rozmiaru?
Oczywiście, u nas masz 30 dni na wymianę lub zwrot. W tym celu należy odesłać lub osobiście dostarczyć towar do punktu odbioru. Prosimy o wypełnienie formularza „Odstąpienie od umowy/wymiana”. Druk został dołączony do dowodu zakupu i wysłany wraz z zamówieniem. Jest również do pobrania poniżej:
Prosimy o odesłanie towaru do sklepu, który realizował wysyłkę lub do centrali na poniższy adres:
Vita-Sport
ul. Włókiennicza 90B
04-964 Warszawa
Innym wyjściem jest złożenie nowego zamówienia, opłacenie go i odesłanie niepasującego jako zwrot. Proszę pamiętać, że wymianie i zwrotowi podlegają tylko rzeczy nieużywane, poza oczywiście dokonaniem przymiarki. Towar musi nadawać się do dalszej odsprzedaży.
Jak mogę złożyć reklamację?
Towar zakupiony w sklepie internetowym należy odesłać na adres:
Vita-Sport
ul. Włókiennicza 90B
04-964 Warszawa
wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu. W przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub brudny prosimy o kontakt. Procedurę reklamacyjną ustalimy indywidualnie.
Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?
Zapraszamy do zadawania pytań poprzez formularz kontaktowy: Napisz do nas, telefonicznie pod numerem: 537 778 808 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 bądź mailowo: sklep@vitasport.pl