Uwaga! W dniach 1-5 maja 2024 sklep będzie nieczynny. Wszystkie zamówienia złożone w tym okresie będą realizowane od 6 maja. Dziękujemy za wyrozumiałość!
+48 537 778 808 pn. - pt.: 9:00 - 17:00
+48 537 778 808 pn. - pt.: 9:00 - 17:00
Wybierz walutę: PLN EUR

Najczęściej zadawane pytania

Jakich kosztów dostawy należy się spodziewać?

Realizowane przez nas zamówienia wysyłamy firmą kurierską DPD, a także do Paczkomatów firmy InPost.

DARMOWA DOSTAWA!
Na terenie Polski dla zamówień od 499 złotych z wyłączeniem przesyłek pobraniowych.

Cennik przesyłek:

  • paczkomaty InPost (przedpłata) - 14 PLN
  • paczkomaty InPost (pobranie) - 17 PLN
  • przesyłka kurierska InPost (przedpłata) - 15 PLN
  • przesyłka kurierska InPost (pobranie) - 17 PLN
  • przesyłka kurierska DPD (przedpłata) - 15 PLN
  • przesyłka kurierska DPD (pobranie) - 18 PLN
  • DPD International UE Region from - 60 PLN / ~13 EUR 

 

Składam zamówienie, jakie są dostępne formy płatności?

Chcąc sprostać wysokim wymaganiom naszych klientów, w sklepie Vitasport.pl uruchomiliśmy szereg bezpiecznych i szybkich płatności, realizowanych przez serwis płatności - Przelewy24

  1. Zapłać szybko z Blik - realizacja płatności przez serwis Przelewy24
  2. Zapłać kartą online - realizacja płatności przez serwis Przelewy24
  3. Płatność online z Przelewy24 - główna bramka płatności z możliwością wyboru banku, z którego realizowana będzie płatność.
    W opcji tej, możliwe jest dokonanie zakupu z odroczoną płatnością, zakup ratalny jak i przelew standardowy
  4. Pobranie, czyli płatność przy odbiorze - płatność kartą w paczkomacie InPost, lub kurierowi przy odbiorze paczki.
  5. Apple Pay - płatność portfelem Apple - realizacja płatności przez serwis Przelewy24
  6. Google Pay - płatność portfelem Google - realizacja płatności przez serwis Przelewy24

a tak to wygląda na stronie płatności ...

Rodzaje platności w najlepszym sklepie piłkarskim - Vitasport.pl

 

Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

Orientacyjna informacja z czasem realizacji jest podana przy składaniu zamówienia. Operatorem dostaw jest firma DPD lub InPost.
W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Przebieg dostawy można monitorować na stronie wybranego operatora.

WAŻNE! Jeśli Twoje zamówienie obejmuje większą ilość produktów możliwe, że otrzymasz je w oddzielnych paczkach. O tym fakcie informujemy na etapie składania zamówienia.

Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych opłat.

Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?

Tak, można odebrać zamówienie w jednym z naszych sklepów: Bielsko-Biała, Wrocław i Warszawa.
W tym celu należy złożyć zamówienie przez sklep internetowy Vitasport.pl, wybrać punkt odbioru i opłacić zamówienie. 
Nie ma możliwości odbioru produktów bez opłacenia zamówienia. 

Nie mogę określić czasu, kiedy na pewno będę dostępny w domu. Co mam zrobić?

Najlepiej wybrać odbiór w Paczkomacie firmy InPost. Jeżeli nie ma takiej możliwości (brak paczkomatu w okolicy), przesyłka kurierska jest jedyną opcją. Po otrzymaniu numeru listu przewozowego można sprawdzić jego status na poniższych stronach: 
Przesyłka DPD - https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/
Przesyłka InPost - https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Czy mogę dokonać wymiany niewłaściwie zamówionego rozmiaru?

Oczywiście, u nas masz 30 dni na wymianę lub zwrot. W tym celu należy odesłać lub osobiście dostarczyć towar do punktu odbioru. Prosimy o wypełnienie formularza „Odstąpienie od umowy/wymiana”. Druk został dołączony do dowodu zakupu i wysłany wraz z zamówieniem. Jest również do pobrania poniżej:

Odstąpienie od umowy

Prosimy o odesłanie towaru do sklepu, który realizował wysyłkę lub do centrali na poniższy adres:

Vita-Sport

ul. Włókiennicza 90B

04-964 Warszawa

Innym wyjściem jest złożenie nowego zamówienia, opłacenie go i odesłanie niepasującego jako zwrot. Proszę pamiętać, że wymianie i zwrotowi podlegają tylko rzeczy nieużywane, poza oczywiście dokonaniem przymiarki. Towar musi nadawać się do dalszej odsprzedaży.

Jak mogę złożyć reklamację?

Towar zakupiony w sklepie internetowym należy odesłać na adres:

Vita-Sport

ul. Włókiennicza 90B

04-964 Warszawa

wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu. W przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub brudny prosimy o kontakt. Procedurę reklamacyjną ustalimy indywidualnie.


Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?

Zapraszamy do zadawania pytań poprzez formularz kontaktowy: Napisz do nas, telefonicznie pod numerem: 537 778 808 (od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 bądź mailowo: sklep@vitasport.pl